woensdag 3 mei 2017

Mooie momenten.



Het weer is natuurlijk weer het gesprek van de dag.
Natuurlijk is het niet het mooiste weer, en het had veel beter gekund en gemogen. Maar er zijn altijd nog wel mooie momenten.
En we hebben ook best al wel wat mooie dagen gehad, maar zodra het regent schijnt iedereen dat meteen weer vergeten te zijn.
Zo maakte ik op een aantal mooie weekenden een flinke wandeling of fietstocht, en dan zie je zoveel moois.



Zoals in Rhenen, waar ik opeens oog in oog kwam te staan met een kudde paarden. Zo geweldig om die dieren te zien.





Een wandeling door Wijk bij Duurstede was ook mooi, en zeker als je dat afsluit met een lekkere lunch op een buiten terras.





Nog een mooie tocht waar we door Zoelen kwamen, en we maar even langs de kant gingen zitten, omdat de terrassen overal vol waren vanwege het mooie weer.



Zelfs na een fikse regenbui is het heerlijk om te gaan wandelen, de vogels fluiten en alles ruikt zo lekker fris. Ik geniet van al het frisse ontluikende groen.





Van het fluitenkruid wat ik onderweg tegenkom neem ik meteen wat mee om thuis op de vaas te zetten. Dat zijn dus dubbele geluksmomenten.

Zoveel mooie momenten, maar je moet ze wel willen zien.
Wil je mijn mooie momenten volgen.
Kijk dan op mijn nieuwe account op Instagram mooi_moment.

Uiteraard blijft mijn gewone IG account lia_ifoundmyhome ook gewoon bestaan.


Deze foto's zijn genomen met mijn mobiel

15 opmerkingen:

  1. Prachtige momenten Lia! Wij zien ze ook hoor, al moet ik er soms echt even de knop voor om zetten in de drukte die hier de laatste maanden heerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een blogberichtje is toch anders dan IG hoor. Ik heb weer genoten van je mooie foto's!
    Groetjes Coby (cbcosycot IG)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's heb je gemaakt en je moet de mooie momenten inderdaad kunnen zien. Ik maak ook vaak foto's onderweg maar soms betrap ik me er ook op dat ik zo in gedachten ben dat ik niet bewust om me heen kijk en dus mooie dingen mis.
    Het is en blijft toch wel een kunst hoor om elk moment van de dag te beseffen dat er zoveel moois is om je heen.

    Nou Lia, ik ga eens even op je IG account kijken.
    Mooie dag verder en hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi mooi lia !!!...fijne dag liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's Lia, jouw mobiel geeft een prima kwaliteit. Dat mis ik bij de mijne.

    Er is elke dag wel iets moois te zien of te ervaren. Ben blij dat ik daar altijd voor open heb gestaan en dat nog steeds doe. Mooie momenten maken je dag hoe dan ook een stukje mooier.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lia, wat fijn dat je weer een log hebt geschreven, ik mis je logjes echt!
    Wat een prachtige momenten heb je weer vastgelegd. Ook mooi al is het met je mobiel! je kunt het gewoon!!
    Hoe graag ik ook mooi , lees wat warmer, weer wil, er zijn zeker mooie dagen geweest!
    De Betuwe, zo prachtig, voor mij zijn alle plaatsen waar je fotografeerde herkenbaar en roepen herinneringen op!
    Ohhhh en de dijk.... o die verveeld toch nooit om op te wandelen, elke dag is bijna anders, alleen al vanwege de steeds andere luchten.
    Kom ik op de fiets naar de Betuwe zal ik hem altijd nemen en soms wanneer ik in de buurt ben en de mogelijk is er voor een kleine wandeling zal ik dat niet nalaten!!
    Heb net je IG bekeken, prachtig, doch dan mis ik de verhalen erbij.
    Voor mij een log.

    Hartelijke groet,
    Marrian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fluitenkruid vind ik zo bij de lente passen, hè! Ik word er altijd wat vrolijk van!! Mooie foto's, zelfs met mobiel! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geluk zit vaak in hele kleine dingen en ....... in prachtige foto's!!
    Goed gelukt met je mobieltje. Ik kan zo genieten van al die mooie foto's en verhalen die je steeds weer maakt. Bedankt daarvoor. Wens je een fijn weekend met een lekker zonnetje.

    Groetjes, Hanny Volker

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een prachtige route, die maken wij ook regelmatig, zo mooi!
    Liefs, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben weer heel blij met je nieuwe blogpost. Dat heeft toch nog altijd iets meer als een foto op IG maar kost ook meer tijd om te maken weet ik uit ervaring. Ik heb genoten van je verhaal en foto's. Nederland heeft zoveel mooie plekjes en vaak gewoon naast de deur. Je moet er alleen oog voor hebben. En jij hebt dat zeker en laat ons heerlijk meegenieten.
    Groet, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's.
    Ik heb geen auto, maar dat vind ik helemaal niet erg, fietsen en wandelen zijn mijn dagelijkse bezigheden en als je dan goed om je heen kijkt zie je zoveel moois in de natuur.
    Fijn weekend en lieve groet,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je moet het vaak willen zien; de schoonheid van de natuur en de mooie dingen en momenten die er zijn. Dat is iets wat jij kan! Dat laten je foto's nu ook zien.
    Ik ga je nieuwe IG-account ook even opzoeken en ga je volgen.

    Nog een fijne zondag gewenst!

    Lieve groet, Hilgonda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. t enige qua weer wat ik niet niet kan waarderen als de temp vanaf 27 gr maar verder vind ik t heerlijk als de zon schijnt, de wind waait, onweert of sneeuwt. Ik kan bijna overal van genieten.
    Mooie foto's weer
    Fijne zondag
    liefs Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi hoor, ik heb genoten van je reportage.
    Nederland is zo'n mooi land en van het ontluikende groen kan ik ook iedere dag van genieten.
    En het weer, ach regen is zo goed voor al dat verse groen en de zon komt altijd weer terug.
    Een fijne week,
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dank je lieve Lia, voor je reacties.
    Zoals ik op IG schreef heb je een doel hihihi…
    Daarnaast vind ik dat foto's zo beter tot zijn recht komen op de blog.
    Fijne dag en nogmaals dank je voor je lieve reakties.

    Kram vanuit Zweden / Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia